Пътна карта "От нивата до кухнята" 2012-2016 г.
• НАСЪРЧАВАНЕ НА УСТОЙЧИВОТО ЗЕМЕДЕЛИЕ
• НАШАТА МИСИЯ: ОСИГУРЯВАНЕ НА СНАБДЯВАНЕ С МИНИМАЛНО ВЪЗДЕЙСТВИЕ ВЪРХУ ОКОЛНАТА СРЕДА
Земя: 20% по-малко пестициди за тон събрани картофи.
Вода: прилагане на системи за измерване, за максимално редуциране използването на вода.
Въздух: намаляване на въглеродния отпечатък и съкращаване на разстоянията за транспорт между земеделците и нашите фабрики.
Картофени ниви: добрите земеделски практики гарантират, че нашите картофи са 100% сертифицирани (Global GAP или еквивалентен сертификат).
• ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА В ЦЕЛИЯ ПРОИЗВОДСТВЕН ПРОЦЕС
• НАШАТА МИСИЯ: "ПРОИЗВЕЖДАЙ ПОВЕЧЕ С ПО-МАЛКО"
Енергия: постоянно намаляване консумацията на енергия, като в сравнение с 2012 г. е използвана 20% по-малко енергия.
Вода: отново намаляване на консумацията на вода с 5% след първоначалното намаление от 12% в периода от 2005 до 2012 г.
Въглероден двуокис: намаляване на въглеродните емисии с 30% и съкращаване на годишното разстояние от 750 000 км за транспортиране на готовата продукция.
Опаковка: използване на рециклируеми материали за всички наши стоки продавани на дребно.
• НАСЪРЧАВАНЕ НА ЗДРАВОСЛОВНИЯ НАЧИН НА ЖИВОТ
• НАШАТА МИСИЯ: ПРОДУКТИТЕ ЗА НАШИТЕ КЛИЕНТИ И ПОТРЕБИТЕЛИ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯТ НА СТРОГИТЕ КРИТЕРИИ ЗА ЗДРАВОСЛОВНО ХРАНЕНЕ
Мазнини: намаляване на нивото на наситени мастни киселини до 0,6% във всички наши картофени продукти.
Мазнини: пускане в продажба на група от продукти с 50% по-малко мазнини в готовия продукт.
Сол: намаляване на солта до 0,5 грама на 100 грама продукт във всички наши картофени продукти.
Съставки: само подбрани натурални съставки за нашите рецепти и гарантирани картофени продукти без лактоза и глутен.
Комуникация: прозрачна и ясна комуникация с нашите клиенти и потребители
• ОТГОВОРЕН РАБОТОДАТЕЛ, КОЙТО СЕ ГРИЖИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА СВОИТЕ СЛУЖИТЕЛИ
• НАШАТА МИСИЯ: ОСИГУРЯВАНЕ НА ОПТИМАЛНА РАБОТНА СРЕДА
Сигурност: гарантиране на максимална безопасност във всички наши фабрики и поддържане на нивото на трудови злополуки <1, което ни поставя сред най-добрите компании в света.
Развитие: развиване на потенциала и възможностите на нашите служители като най-малко 3% от стойността на заплатите се влага в обучение.
Възнаграждение: разработване на система за справедливо възнаграждение и кариерно развитие на нашите служители.
Здраве: насърчаване на разумно хранене и активен начин на живот за нашите служители.
• В БЛИЗОСТ ДО ХОРАТА
• НАШАТА МИСИЯ: С ПОМОЩТА НА КАРТОФИТЕ ДА ОСИГУРИМ ХРАНА ЗА ХОРАТА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ
В партньорство с местни фирми организираме разпространение на нашите продукти в съответните общности. Разработваме проект, чрез който с помощта на картофи да се гарантира устойчиво снабдяване с храна за хората в неравностойно положение